Nytt liv i 10 veckor

God ...förmiddag!
 
Det har varit en sådan där morgon. Effektiv men i pyjamas. Mitt liv kommer nämligen under de kommande 10 veckorna ändras. Jag har nämligen börjat plugga, 2 ämnen på distans och den 24 maj ska alla 20 uppsatser, 5 prov och 2 redovisningar vara klart. Men mer om det senare. Jag har även skruvat dit sista insatsen i min hylla - handywoman No1. Nu vill jag ner till ica - handla med mig något och gå ut och sätta mig. Får se om det blir så. Vill även läsa ut boken jag läser, träffa en kompis och hälsa på mina skruttisar, Haylie och Colin.
 
...Men idag är det även en sådan där dag jag bara vill stänga in mig på mitt rum och ha pyjamas hela dagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer