The Flower...sitter

Min mor frågade mig i söndags om jag kunde vara blomvakt till hennes blommor. Inga problem sa jag (det var ju morsdag, vad skulle jag sagt? Nej? Nä självklart inte) och tro inte fel nu - Ja har relativt gröna fingrar och är naturare, jag vet vad blommor behöver - men helt plötsligt började alla i köket se superledsna ut. Vattnade dem, pratade med dem, bytte plats och tvättade dem. Snittblommor vet jag ALLT om eftersom jag alltid har de hos mig, sen har jag haft en och annan orkidé och pelargon, jag är rädd för att det ska samla på sig massa kryp, så snittblommor passar mig bäst.  
 
Googlade och läste på i timmar om allt som de olika blommorna mår bra utav. Jag skulle klassa mig som väll kunnig i ämnet just nu ;)
 
Uppdate- Blommorna mår mycket bättre nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Carro

Så fina blommor:)

Svar: Tack 😊 Älskar blommor med massa fääärg! 😄
Emma Ferb

2015-06-04 @ 13:01:47
URL: http://carroat.blogg.se