Vårdcentralen 07:50

Jag har gjort det igen, samlat på mig tant poäng. Upp tidigt för att sedan gå hemifrån innan klockan slagit kvart över 7 på morgonen. Vilket i och för sig blir emot satt då jag tidigare samma dygn samlar på mig ungdomspoäng, även här förknippat med sömnen - då jag inte somnar för ens vid 3 på natten.
  Nu hade många säkert stänkt av alarmet och sovit vidare. Men finns det något som gör en så uppfriskad och pigg som frisk luft, promenad och hålla igång på morgonen? Nej, inte för mig.
 


Idag är det dock inte jobb jag ska till såhär dags utan jag är på vårdcentralen just nu, väntar på att det ska bli min tur att lämna blodprov. Ska kolla så att allt är som det ska med mig och att alla värden är bra.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer