My birthday in the spa!

Som jag berättade redan igår så var min födelsedag verkligen lyckad. Vi var på Elements Spa på Claron. Första gången jag varit där och det var verkligen så fint, fräsht, jordnära och lyxigt till de minsta detaljerna.
 
 
 
Jag och Isabella låg i poolen hur länge som helst. Att vara född till...delfin(??) och inte ens ha badkar hemma är inte optimalt så jag tar vara på varje minut. Bastade massa (som är jättebra för hyn, speciellt om man är inoljad som jag var efter min behandling). Sen hade de även en isdusch, häftigt!
 
Isabella bjöd på lunch och dricka, så gullig hon är. Så åt lunch där inne i spat.
 
Min massage var uuunderbar. Med lång rygg och ryggproblem som, rent ärftligt, kommer i 30 års åldern är detta något jag värderar högt och uppskattar enormt!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer