New Year - tag

  1. Hur har ditt 2014 varit?
    En ända stor berg och dalbana...fritt fall ibland liksom - upp och ner utan att röra sig åt något håll.
    Det har varit mitt sämsta men också mitt bästa år. Jag har mått dåligt men också levt mina drömmar.
     
  2. Gjorde du något under 2014 som du aldrig gjort förut?
    Allt jag gjort har jag aldrig gjort förut. Tog studenten. Åkte utomlands utan föräldrar. Åkte till Las Vegas. Åkte Till Los Angales. Åkte utomlands ensam.
     
  3. Vilka låtar kommer påminna dig om 2014?
    Hela Ed Sheerans album 'X'. Lyssnade på det hela sommaren.
  4. Bästa boken du läste 2014?
    Hungerspelen - Fatta Eld för det är den ända jag läste klart.
  5. Bästa filmen du såg 2014?
    The wolf of wall street, The Imitation Game och The theory of Everything.
  6. Hur firade du din födelsedag?
    Jag firade min 19 årsdag 3 gånger. Första gången var dagen innan jag fyllde år. Då var det oplanerad men mina vänner skulle ut och drog med mig. Egentligen var planen att vara hemma så att jag kunde vara utvilad på min födelsedag. Då blev det iaf först ett tag på Josefinas, sedan Cafét efter det White.
      Dagen efter var det alltså den 25 maj och min födelsedag! Då gick jag först och röstade för första gången i mitt liv. Den firades då med släck och vänner hemma hos mig med 7 små kakor och saft - typ.


    Veckan efter firades min dag på riktigt. Det började med att vi samlades några stycken hos några vänner, där var vi i några timmar för att sedan ta limon till Pure där jag hade bort. Efter att ha varit där i några timmar så gick vi vidare till Cafét. Efter det gick jag och ett par stycken hem till en kompis för efterfest.
     
  7. Reste du någonstans, vart?
    Under sommaren åkte jag till mitt landställe/ mormors hus på lilla ön vid Åland/Finland, där var jag i bara några dagar. Sedan till farfar i Östersund. Efter det till en kompis landställe i dalarna i några dagar. I September åkte jag även då bort på en Weekend och i slutet av september åkte jag och en kompis till Vegas. Dit åkte jag tillbaka i November. I December åkte jag till Los Angeles över en helg.

  8. Topp tre mest använda och älskade sminkprodukter i år?
    MAC - pro longwear concealer. Clinique - Foundation och Lancôme- Hypnôse Star Mascara (rekommenderar dock Doll Eyes mer).
  9. Något speciellt du ska göra under 2015?
    Jag ska ta vara på livet och bli lyckligare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer