I provrummet

Det är något med att gå in i ett provrum. Mobilen liksom flyger upp och kameran trycks av. Ljuset är perfekt. Till skillnad från ljuset i mina instagrambilder ;)
Jag var idag på utkik efter underkläder. Har nu förstått att fina underkläder är kul och gör mycket. Inte för min pojkvän efter som jag inte har någon utan för mig. Jag insåg då i alla fall hur mycket min kropp förändras de senaste månaderna. Är absolut inte gravid för det som jag precis nämnde. Utan jag börjar helt enkelt bli äldre. Min kropp börjar ta upp allt mer av det jag äter och dricker. Mina höfter ska förberedas för att bli barnfödarhöfter. Och min överkropp börjar utvecklas den med, efter 3 års stillhet.
 
Med det gör inget för jag känner mig ju redan mycket äldre än vad jag är, kanske börjar de komma ikapp med varandra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer