Jag ser en framtid med Henne

Min bror och hans flickvän kom hit i dag, och Haylie också. Min lilla tjej. Hon är så underbara och även fast jag uppskattar varje sekund vi har tillsammans nu så kan jag inte låta bli att drömma om framtiden. När hon är 3 och kommer nerkrypande med nalle och bok i mitt hus i Los Angeles. När hon är 5 och vi går till Naturhistoriska riksmuseet och kollar dinosaurier med hennes bror. Eller när hon är 6 och vi spelar fotboll på takterrassen i New york.
 
Hon ska bli min bästa vän och jag hennes! Vi ska bli bästis och bundis.
 

Sleeping beauty.
 
Dom var bara här en stund men det funkade faktiskt jätte bra för jag skulle iväg klockan 2. Det är nämligen något på gång i mitt liv. Alltså inget stort. Inte för er i alla fall. Men för mig är det ett stort och bra steg. Berättar mer när jag själv vet allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer