Har fått en Selfie-stick!

Om ni ser en blond superlång tjej skutta runt med en selfiestick på Las Vegas strip, så är det jaag. Nu kommer jag verkligen se ut som en lyktstolpe haha. För jag äger nu en selfie-stick! Jag är faktiskt super glad för den (kanske lite överdrivet glad över en sådan materiell sak), kommer kunna ta så mycket bättre selfies nu och det gynnar ju alla. Hur smart är de egentligen med just den grejen, så simpel men som verkligen förändrar och förenklar mobilfototagandet (haha nytt ord?).
 
Titta va fiin den är,

Jag måste dock lämna tillbaka min iphone 6 idag som jag lånat 😢 Ska kolla när jag kommer hem om jag kan byta min telefon eller när mitt abonnemang tillåter det. För gillar den verkligen, men ska då välja en iphone 6+ då jag har väldigt långa fingrar så blir det liksom inga problem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer