Bokade om till måndag

Aloha! 

Tänk att det var em vecka sedan nyår var, tiden går verkligen så fort. Ska berätta om nyår i ett senare inlägg. Jag skulle ju egentligen vara hemma nu, för ungefär 40 timmar sedan skulle jag ha suttit hemma i min soffa. Meeen jag glömde helt bort tiden, massa saker hände (har bland annat bytt boende) så bokade om den till på måndag. På måndag klockan 10:31 går mitt flyg från Las Vegas och ungefär samma tid fast ett dygn senare i svensk tid kommer jag landa i Stockholm. Hur konstigt är det inte förresten att planet går '31'?! 

Så nu ska jag bara njuta av de sista dagarna här och liksom göra vad jag känner för varje dag. Idag har jag exempel inte gjort så mycket alls, har inte ens gått ut, för att när jag skulle gå ut så insåg jag att jag inte vet hur jag kommer in igen, sen han det bli mörkt och det är ingen hitt att gå runt här när det är mörkt. 

Så nu vet ni lite utav läget. Tänkte nu bestämma hit lite mat, pizza låter inte så dumt. Men hur gör man det då? 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: natalie

Fin blogg!

2015-01-09 @ 05:13:53
URL: http://nataliestrande.forme.se