Teckna




GOD DAG!
Det var ett tag sedan nu, men idag tog jag upp teckandet igen. När jag var liten var jag faktiskt rätt duktig på att rita. Kommer ihåg när vi kulle rita något i skolan förknippat till kungar och drottningar. Jag ritade Gustav Vasa och när jag satte upp de på vägen kommenterad massa att den var jättebra och "Vem har ritat den här?".
 
Sen blev jag suuperdålig och kunde knappt rita en streckgubbe. Att rita är ju inte som cykling-  man måste öva hela tiden för att hålla det uppe. Sen så började jag igen för något år sedan och sökte på massa bilder hur man gjorde och om jag får säga det själv (vilket jag såklart får) så blev jag faktiskt rätt bra. Inte så bra, som ni vet de där som ritar och det ser ut som ett foto. Men bra.
 
Så nu när jag inte har så mycket att gör under dagarna så har jag ju all tid i värden att bli bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer