Lördagsförmiddag med Isabella

God dag allihopa!
 
Idag vaknade jag 07:00 efter att alarmet ringt i 1 minut. Sedan vid 9, mötte jag Isabella för piercing-dags. Inte för min del dock utan för hennes, så följde med som support. Hon var så duktig. Blev lite sugen själv faktiskt. Tog ju bort alla mina tre, ångrar att jag tog bort den i tungan och naveln ibland.
 
Sen gick vi runt lite och bara pratade. Blir så glad av att umgås med henne. Inge bullshit, inge löjligt tjejsnack.
 
Min kära Chai latte ❤
 

 
Efter att hon fått en nål stucken i kroppen och medan vi väntade på bussen hem, gick vi och provade soffor. Älskar att göra det, mer än att prova säng. Hittade en jag älskar. Skulle kunna ta bort sängen för att ha den inne hos mig.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer