Innan jag ska iväg

Det har gått en månad sedan jag bloggade senast...EN MÅNAD! Men vi låtsas som ingenting och låter inte mer tid bara flyga iväg.
 
Håller just nu på att göra mig iordning, har sminkat mig men har kläder och hår kvar...och lunchen såklart innan jag ska iväg. Håret får vara som det är för ikväll ska jag äntligen få mitt hår färgat och blekt. Mitt hår har en tidens att bli mörkare även fast det bleks viket borde vara omöjligt. Helst vill jag ju undvika att slita på håret så mycket som möjligt nu med min nya hårvårdsrutin (tänkte berätta om den sen) men jag såg bilder på mitt hår från i somras och det var så mycket finare då. Sen ska jag nog klippa lite toppar också.
 
 
Senare kommer det även upp en TMI- tag, fast i text format - som jag gjorde för typ 1 månad sedan men det kom liksom aldrig upp. Har verkligen funnit Youtube den senaste perioden och TMI (Too much information) är en tag som typ varenda Youtuber har gjort och framförallt min svenska favorit Therese Lindgren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer