God Kväll

Jag brukar alltid ha lite normer när det kommer till tiden då jag bloggar. Jag säger att jag inte ska blogga innan 8 (på senaste tid har det inte funnits någon risk för det eftersom jag inte vaknat så tidigt på läng) och inte blogga efter 23:00, sen lite andra små regler jag har men jag ska verkligen börja strunta i dem och blogga hur, om vad och när jag vill! Huvudsaken är att det jag bloggar om är äkta och kommer från hjärtat.
 
Så nu iaf är klockan snart 1 på natten och jag ska snart sova. Kom hem och kom på att jag inte bäddat nya sängkläder så fick börja med att göra det. Men innan jag ska blunda för natten ska jag lägga mig och kolla på något avsnitt av Game of thrones med lite godis. Ska försöka att inte fastna för mycket då jag ska iväg i morgon och göra lite ärenden.
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer