Extra tid innan jag ska iväg

God morgon!
 
Nästan alltid när jag ställt alarmet så vaknar jag innan det ringer, det är som att min kropp känner på sig hur mycket klockan är! (fast man måste erkänna och säga att jag är faktiskt är väldigt bra på att veta ungefär hur mycket klockan är oavsett tid på dygnet). Så idag när jag skulle upp 10 så vaknade jag för ca 30 minuter sedan. Har precis ätit frukost och nu sitter jag i sängen med det obligatoriska morgon teet och framför mig visas det sista avsnittet av Game of thrones i säsong 2. Nu när jag vaknade så mycket tidigare hinner jag faktiskt titta på det med gott samvete. Sen ska jag göra mig i ordning för ett besök hos läkaren och till banken.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer