En dålig dag, inte ett dåligt liv

Jag har varit trött, seg och lite nere idag men så blir det ibland. Blir bara så arg på mig själv att jag påverkas så mycket av det. Jag har en dålig dag och så börjar jag tänka på allt dåligt mellan himmel och jord. Det är bara en dålig dag inte ett dåligt liv Emma, ta några djupa andetag och sätt ett leende på läpparna.
 
Har precis satt in en hårinpackning som ska vårda och få bort de gula/orangea från håret och ska faktiskt sova med det, med många 'bort med det gula' produkter som är lila så blir liksom håret lila om man har det i länge men inte med detta det blir liksom bara kallt (rent färgmässigt alltså). Så hoppas det blir bra, mitt hår går alltid mot det gula och en hårfärg jag använde fr ca 3 veckor sedan som håret blev helt perfekt av har försvunnit ur håret nu.
Har även fått en kopp te serverad av mamma, det är nämligen te time för familjen nu. Jag tror dock att jag ska sätta i hörlurar och kolla på Dexter - det är en sådan dag. Detta ska få mig på bättre humör.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer