Bästa dottern

När min mamma och pappa var bortresta nu i veckan fyllde min mamma år.
Så igår när de hon kom hem hade jag fixat lite här hemma. Städat och plockat undan allt (hon uppskattar verkligen sånt), så när hon kom öppnade dörren satte jag på 'ja må hon leva' och gav henne blommor och lite annat smått och gått. Hon blev jätte glad. Jag älskar att ge små överraskningar till folk och göra små saker till folk (ska börja göra det mer mycket mer), och jag vet att både min mamma och pappa uppskattar det lilla vilket gör det roligare såklart. Jag tror det var förra året när de kom hem efter en weekend, då var det kväll och jag hade städat och tänt massa ljus + hyrt film och köpt godis. De kommer fortfarande ihåg det.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer