Tillsammans mot cancer

 
Här om kvällen var det Tillsammans mot cancer-galan. Nu har jag precis sett de då jag missade det när programmet sändes på TV. Galan har ju ett fantastiskt fint syfte, att ingen ska behöva vara cancer-sjuk ensam, varav anledningen till att jag gillar det väldigt mycket men anledningen till att galan ens behöver finnas är fruktansvärd. 1/3 från cancer men som alla säger; alla drabbas! 
Men som sagt jag tycker att galan är väldigt fin och jag blir både ledsen men jag känner även en värme, över att människan kan vara så fin. Att vi alla tillsammans ska finnas för de sjuka, vi tillsammans ska besegra cancern.
 
Till galan drack jag mitt nyfunna chai-te. Hittade det hemma i min te samling men för mig förknippas det med när det är kallt ute så invigds det igen. Och hur fina var inte Tilde och Kristin, klänningarna är verkligen prinsesslika.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer