Om jag fick välja lunch

Jag fortsätter dagens tema - Mig själv!  I morse blev det lite 'ha hand om mig själv' och nu blir det pannkakor. Älskar pannkakor. Vet inte om ni veteraner för bloggen kommer ihåg det men i våras gjorde jag pannkakor heeela tiden. Eftersom jag nu måste radera massa bilder på båda (utropstecken för båda, vilket betyder att jag har ca 15 000 bilder sammanlagt) mobilerna så kollade jag igenom en hel del och jag vet inte hur många pannkaksbilder jag hade mellan mars-maj, helt otroligt att jag själv inte blev lika rund som en pannkaka eller fet som grädden jag äter till, söt av sockret är jag ju redan 😉😘
 
Men nu var det iaf ett tag sedan så när jag frågade mig själv vad jag ville göra härnäst blev svaret: Äta. Vad då? Pannkakor!!! Så nu sitter jag här och bloggar, kollar dexter och äter mina faaantastiska pannkakor. Måste bara tilläga att till och med pappa tycker mina är en av de godaste, och farmors pannkakor har alltid varit värdens godaste = score till mig!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer