Nytt i sminkväskan

Detta fick jag med mig hem från Åhléns idag. Jag hade egentligen tänkt köpa en ögronbrynspenna/liner från Anastastia Beverly hills men jag hittade ingen och jag hade läst om den här från Viva la diva och enligt den tjejen var den bra.
 
Jag håller nu på att forma om mina bryn och låter de även växa mer. Jag har inte gjort misstaget att noppa dem till trådtunna eller gjort dem till heelt fel form men jag ska nu gör om och göra rätt. Att ha rätt form för just sitt ansikte är nyckeln till ett finare helhetsintryck.Men som ni säkert känner igen er med så tar det väldigt låg tid så nu ville jag ha någon form av ögonbrynspenna som är lätt att göra sina ögonbryn precis som jag vill ha dem utan att det ska se onaturligt ut. Denna ögonbrynsliner gör precis det! Testade den nyss och den var helt fantastisk.
 
Eyebrow fine liner, Create more brows - Viva la diva
Pris: 75:- (tror jag) på Åhléns
 
Foundation är något jag inte använt sedan april och därför har jag heller inte brytt mig om att jag inte har någon (bra) hemma. Även denna från Rimmel har jag läst om och sätt att många beauty-youtubare använder sig av. Så jag ska ge den ett försök. Vet inte hur många foundations jag testat och blir liksom aldrig helt nöjd men den kändes bra men jag ska ge den ett riktigt betyg senare.
 
Match Perfection, 300 Sand - Rimmel London
Pris: 110:- på Åhléns
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer