Lördagsmys - ensam

Satt här hemma och funderade på vad jag skulle göra denna kväll. Jag är ensam hemma vilket jag älskar (kommer ni ihåg att jag här om dagen berättade det om just det och mitt behov av ensamtid?) så ville liksom ta vara på det, och festa gjorde för för resen av månaden i Las Vegas och innan det för den delen också. Så jag gick och köpte en margherita med salami på (som är min vanliga), bearnaisesås (som är ett måste till pizza) och en 2 liters Coca Cola Zero, Och ja, jag dricker en Zero till jätteonyytig mat vilken kan ses som jätteonödigt men jag har fått nog av allt sött och godis efter den här veckan så jag tycker att den är godare nu. 
 
Insåg sedan att älskar hösen, naturen är så mycket finare än sommaren, de mörka kvällarna med massa tända ljus och mys. 
 
Ska forsätta kvällen på samma tema, ta en paus från Dexter och kolla på senaste avsnittet av Sons of anarchy.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Vendela

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket och bra blogg du har :)
Emma Ferb

2014-10-11 @ 22:30:25
URL: http://vendelalla.blogg.se