Kvällstankar

Mitt dåliga humör har försvunnit och jag känns mer som mig själv igen. Och på tala om det så måste jag göra något åt det, åt mig själv. Förr var jag så posetiv, glad, onödigt drama fri mot mina nära och ... tacksam. Ska göra en lista efter jag bloggat klart om saker jag ska förbättra hos mig själv. Jag tycker det är viktigt att SJÄLV se sidor hos sig själv som man behöver förbättra och sedan göra något åt det. Ingen är perfekt men alla kan vara sin bästa själv. 

Typiskt mig att komma med sådant här på kvällen då jag egentligen ska sova. För att inte sova till långt in på dagen utan få rutiner i min vardag. Ska sova senast 12, det känns som en bra tid. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer