Kväll med Bea

Igårkväll gick jag och mötte Bea, vi satte  oss på Cafe 60 till 12. Det var jättelänge sedan jag träffade henne, jag tror vi sågs i vintras. Men det som är så skönt med att träffa henne är att oavsett hur lång tid det tar innan vi träffas igen så är det alltid som att det inte gått någon tid alls. Ändå sedan vi blev bästa vänner, under hösten 2011 så har vår vänskap varit likadan fast det nu nästan gått ett år sedan vi träffades. 

När jag började i gymnasiet så förändrades jag till den person jag ville vara och hon var min första bästa vän jag fick efter det, så varje gång vi träffas så är det som jatt jag påminns lite om henne, Emma för 3 år sedan. Och hon var en mycket bättre person på många sätt. Tycket det är synd att dom sidorna försvunnit, men så blir det när ens värld en dag faller samman, jag försvann liksom. 

Men tillbaka till gårdagen. Efter 3 timmars fika, en stooor kladdkaka och Chai latte så åkte vi hem till henne. Där vi kollade på första säsongen av solsidan till klockan 5 i morse och efter det låg vi och pratade i ett par timmar till. Så idag vakande vi vid 1, då dog min mobil och jag kom hem nyss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer