Gått ut

Som sagt, nu ska set bli bättring. Så jag har nu klätt på mig, gjort en fläta som frisyr/räddning till håret och gått ut ur ytterdörren. Ett litet steg för människan men ett stort kliv för mänskligheten. Okej för mig. Jag hamnar i dvala när jag bara är hemma i några dagar vilket gör att jag sen bara är hemma hela dagarna och kommer liksom inte ut, då får jag ta tag i framfötterna och faktiskt gå ut! 

Jag ska först gå och växla mina amerikanska dollar till svenska kronor, sen ska jag gå och köpa något från USA som jag blev helt besatt av de sista dagarna jag var där. Letade hela gårdags kvällen efter en affär som säljer de och hittade ett. Hoppas de finns. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer