På söndag lyfter jag

Som jag längtat till detta, och som jag är taggad! Klockan 09:00 på söndag ska jag åka till Las Vegas!
Jag ska vara där i ca en månad och kommer vara borta över både jul och nyår. Det är lite sorligt att lämna alla och speciellt Haylie men vi kommer skypa massor så det löser sig. För jag är 19 år, har egentligen inget tvång till att ta ansvar över något eller någon. Jag har sagt till mig själv att jag ska säga ja till möjligheter jag får som känns bra. USA är som jag sagt många gånger mina drömmars land och det finns en person där borta jag verklige vill räffa igen. Jag ska säga ja till livet.
 
 Sist jag var där (i slutet av september/början av oktober)var även första gången jag åkte dit, jag blev kär i staden. Och fick fina jättefina vänner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer