Nu har jag gjort mitt

Är hemma nu igen. Jag tycker det gick jättebra, fick svar på det jag ville och kände att jag gjorde väldigt bra ifrån mig. Självklart kunde jag göra bättre ifrån mig, jag menar det här är andra arbetsintervjun i mitt liv och den fösta var för flera år sedan. Var inte alls nervös innan men just när jag satte mig där så blev jag supernervös och kände att pulsen höjdes rejäl. Det är så typiskt mig, likadant var det i skolan att jag är helt cool lugn innan en tex redovisning men när jag hör mitt namn kommer den som ett slag nej i ansiktet.
 
Nu kan jag iaf inte göra något mer, har gjort mitt och nu är det bara att hopas på det bästa. Kommer inte bli heelt förstörd om jag inte får det.
 
Det är fredag så lets do some fun...like play The sims. Mitt 'the sims sug kommer liksom i vågor, det kan gå ett år utan att jag ens öppnat spelet och så kan det sen vara att jag sitter 4 timmar om dagen flera gånger i veckan i en månad. Men The sims ligger mig varmt om hjärtat, har mycket barndoms minnen med det. 
 
 
 
Visst var vintern långvarig förresten?! Nu är det tillbaka till höst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Elin

fin!

2014-11-07 @ 13:15:36
URL: http://niles.blogg.se
Postat av: Ida - foto & häst

så fin du är!! :)
sv; åh tack fina du ♥ hihi ja de är det verkligen, världsbäst :'D

2014-11-08 @ 12:34:48
URL: http://prinsesc.blogg.se/