Movie day

Hallå där! Det är en söndag precis som vanligt här i mitt liv. Jag vaknade lite senare idag, runt 10. Har sedan dess ätit brunch med mamma och pappa, och kollar nu på en film...The hostage med Bruce Willis. Riktigt bra är den. Men jag tycker på något sätt att söndagar liksom bara försvinner iväg. Dagen flyger iväg utan att jag gör något speciellt. Men samtidigt tycker jag söndagar också är långa. Liksom att om jag vill så kan de bli riktigt effektiva. Men det vill ja inte denna dag. Ska kanske ta en promenad lite senare men innan det hinner bli för mörkt. Vill komma ut minst en gång om dagen.
 
Gårkvällen såg lite ut som dagen idag. Filmkväll i soffan! Men det är sådan jag är, jag känner inte så mycket måsten över vad jag måste göra varje dag utan gör vad jag känner för. I livet dock, då har jag en miljon måsten och mål - men det tycker jag är bra.
 
 Såhär såg jag ut igår. Har alltid varit blyg med att mixa färger men jag känner att jag börjar kliva ur min confortzoon mer och mer, tycker den rosa/aprikosa blusen passar så bra till blå gröna byxorna, som är så bekväma och sitter supperbra! Sen älskar jag det rutiga mönstret nu på hösten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer