Lördagskväll med camen!

Ikväll stannar jag inne. Festade förra helgen, igår var jag med under förlossning och nästa helg åker jag till min kompis *** i *** *****. Så i morse när jag fick reda på att jag skulle få vara ensam hemma så blev jag såg jag fram emot en kväll för bara mig själv. Med bara massa bra filmer. Ska kolla på Ensam hemma 2 (passande nog), såg ettan i torsdags men tvåan hann jag inte med för då var det en tjej som skulle ut till världen.
 
Skulle ta en enkel, fin cam-bild...well jag liksom spårade ut och det blev typ 100! Det blir alltid så, det har något med att jag ser mig själv (jag menar jag är ju så snygg så det är svårt att låta bli) och att jag älskar att stå framför kameran.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer