Hitta frisör

God dag...
 
Har ni tänkt på hur lika orden 'god' och 'dag är fast om man vänder på orden. Det är som menade för varandra. Nä men nu till det ja egentligen skulle börja med, jag behöver verkligen färga mitt hår nu, vet inte riktigt vad som har hänt med mitt hår.
 
Men jag har ett problem gott folk! Jag måste hitta en frisör, tänker inte göra misstaget att färga det hemma igen speciellt inte nu när jag vill göra hela håret ljusare. Vill inte skölja ur håret och upptäcka att halva håret gått av. Men jag har för mig att jag gick till en jättebra frisör en gång men det var bara en gång för att efter det så bestämde jag mig att inte hålla på med mitt hår och bara låta vara (ja ni kan ju tänka er hur länge sedan det var då).
 
Ska kolla igenom min gamla mobil och se om jag hittar vem denna frisör är. Så irriterande att jag inte kommer på det nu.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer