Hej då Sverige för det här året

Gårdagen spenderades åt; packning, packning, packning och med; min familj.  För idag åker jag till min kompis i Vegas! Har aldrig varit borta från min familj så länge som jag kommer vara nu. Så igår kom min syster + pojkvän och min bror + familj på besök. Att säga hej då till Haylie kom jag inte undan med ett tort öga, det blev helt enkelt mer känslosamt än vad jag trodde. Men det här är vad jag verkligen vill så jag ska bara göra så att varenda dag räknas, som Jack säger i Titanic. 

Klev upp 03:00 i morse, eller nu ska jag inte vara sån, jag vaknade då men klev upp en halvtimme senare. Nu sitter jag på planet och väntar på att få lyfta. Har även sagt farväl till de gröna skogarna och öppna landskapen för nu väntar något helt annat! 




Om 20 min så är det inte för ens nästa år jag är i Sverige igen. 


Pnuttan, som jag kommer sakna henne där borta. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer