A trip down memory lane: Music

Hur mycket 90-tal/börja på 2000-talet är inte dessa låtar. Och jag älskade dom. I'm blue är en sång alla som föddes innan 96 vet om, mina bröder lyssnade på den och då var den jättecool! Aqua lyssnade alltid jag och min syster på, hon hade en "suupemodern" stereo och en Aqua skiva och eftersom vi delade rum så fick jag lyssna när hon lyssnade. Just My oh My var min favorit...
 
Sists men inte minst - The ketchup song. Kommer ihåg när jag gick i 6års...eller 1an kanske, det var idrottslektion och i min klass var vi blandade 95or och 94or men just den här idrottslektionen var i bara 95or. Bland oss var vi 12 tjejer och 3 killar, så vi tjejer bestämde oss för att vi skulle dansa till denna låt (som alla kunde och älskade), vi tog fram 12 små plintar (en var) stälde os på dom på rad och körde hela dansen till låten.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer