Torsdag

Idag har jag inte gjort så mycket, mest gått runt och ätit, suttit vid datorn och fastnat vid en massa spännande saker där i timmar, ni vet så att man sedan inser att 'oj det har gått 3 timmar' utan att det märkts. Har även Skypat med Bea, saknar henne såå mycket och skulle bara vilja placera henna på ett ett plan över till mig. Men det går inte just nu så Skype får duga. Kollar nu på julkalendern, tycker det är riktigt bra i år, dock saknar jag lite julkänsla i den men det kanske kommer längre fram. 
 
Ikväll ska vi på någon liten konsert ett band har. I Downtown här finns set ett ställe som har typ 4 scener där massa band spelar hela tiden. Tycker om att ha kontraster i min vardag och något som bryter av, det som nu är min vardag, så jag ser verkligen fram emot det. 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer