Sverige ska få tillökning

Jag älskar historia om Kungar och drottningar. Och även de som lever nu och jag skulle kunna offra mitt liv i valet om det eller om monarkin i Sverige. Jag är mer än en supporter. Jag är nog en riktig tönt när det kommer till vår kungafamilj och allmänt om kungar och drottningar. Jag har alltid varit såhär faktiskt.
 
Så att vakna upp med nyheten om att vår Prinsessa, Madeleine är gravid och hon och Chris ska få barn i sommar kan jag ju säga är lite bättre än att vakna med det perfekta teet som jag hade här om dagen. Det är ju helt fantastiskt! Tänk att lilla Leonore ska bli storasyster. Blir nästan tårögd av det hela. Och Estelle ska få en till yngre kusin.
 
Detta är något jag verkligen ska följa och självklart önskar jag den lilla familjen all lycka!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer