Smälter med ett bad

Jag smälter nyheten om en ny Bernadotte med ett varmt bad. Smälter ...med varmt, hur bra var inte den - High five Emma! Nä men att ta ett varmt kan ju vara bland det bästa som finns. Hemma i Sverige tog mina föräldrar bort badkaret när jag var 3 (jag har bott i samma lägenheten hela mitt liv), vem gör det till en som föddes för att leva minst 1/3 del av livet i vatten?! Redan när jag föddes så gjorde ett bad mitt humör mig på topp! 

Är inte alls bra på att hålla en röd tråd när jag skriver, kan ha något med min dyslexi att göra men även mina stora koncentrations svårigheter. Se nu kom jag bort från ämnet igen. Det jag skulle säga var att jag precis tagit ett bad, gjorde det mysigt med badbomb, ljus och dagens avsnitt av julkalendern. 


Vill gå till Lush någon dag och köpa med mig massa badtillbehör. Badkaret funkar mest som en tvättkorg och det är ju inte okej! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer