Omedveten träning är de bästa

God morgon!

Jag hade jättetrevligt igår kväll, den där tjejen kom på besök och hon vi umgicks i några timmar. Idag är det fredag *yeey*. Ska göra som typ alltid, promenera runt lite vilket jag får ordentligt mycket motion av utan att tänka på det, och är inte det den bästa sortens träning? När man själv inte märker det. Är så glad att jag tog med mina underbara träningsskor för de ska jag ha på mig idag. Tänkte även möta upp en kompis för lunch, kan alltid vara roligare att äta med någon och han har frågat om det sedan jag kom hit. 

Jag måste förresten få i mig mer vitaminer, jag tror att det är därför jag kan vara så trött redan klockan 21 - för att jag har vitaminbrist. Ska komma till taning salongen och sola och köpa lite multivitaminer. 


Nu ska jag göra frukost, havregrynsgröt tror jag och kolla på julkalendern. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer