Mitt nya hem

 
God eftermiddag allesammans!
 
Klockan är nu kvart över 4. Jag har precis fixat mig och ska nu ner till det lilla fiket som ligger precis bredvid byggnaden jag bor i. Har btw börjat säga 'hemma' till denna lägenhet, omg! Skypade med mamma igår och sa "har precis kommit hem" hon brast ut med ett halvt skrikande "hem!?"... "hehe oj då menade kommit tillbaka till lägenheten här".
 
Ikväll var det något prat om några biljetter till något, förstod inte riktigt vad det var men det blir säkert kul. Vill även åka till mågon affär och köpa med lite jul saker, vill ha en tomteluva, saker till att baka mjuk pepparkata och annat juligt. Måste även köpa lite hårvårdsprodukter. Antingen blir det då ikväll eller imorgon.
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: fredrikkarlsson.blogg.se

Söt! :D

2014-12-16 @ 11:27:08
URL: http://fredrikkarlsson.blogg.se/
Postat av: Oslofru

Så skönt att du känner dig som hemma, bästa känslan! ;D

2014-12-16 @ 12:37:30
URL: http://www.oslofru.com