Måste gå igen hela alfabetet

Precis som jag sa så tar allting mycket längre tid här, jag vet liksom inte vad det är med det går liksom inte gå från punkt  A till B utan man får gå igenom hela alfabetet för att komma dit man ska. Upp för broar, genom byggnader och krossa gator. Men jag kom dit jag skulle i alla fall. För att sedan vända efter att jag köpt en gigantisk Chai Latte, då jag fick ett SMS av en kompis att jag skulle hem till the condo så att jag skulle få träffa en kompis till han som bor i samma byggnad, hon är från Norge och han tyckte att vi skulle träffas och bli vänner. Så nu är jag på väg tillbaka för att träffa henne... I'm so excited!



Muums, Och ser ni Eifeltonet?! Det är verkligen en del av staden ❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer