Christmas party tonight

Heeelloo!

Glad lucia allesammans. Har alltid älskat denna dag och i och med det var jag ju självklart alltid med i luciatåget i skolan. Jag ska strax sätta på lucia programmet som alltid sänds på lucia morgonen. Ska på en Christmas Party ikväll, passande nog. Ser verkligen fram emot det, både för att träffa människor och för att allt som handlar om ju är ju toppen! Men det är vid 7 i kväll och jag är fixad och klar, ska bara byta om kanske, tror inte min Heisenberg tröja är så passande. Tror jag ska ha en grå skimrig klänning och ett par svarta eller blåa klackar.



Älskar mitt hår idag, blev riktigt bra. Och jag saknar mr White och Jesse, men mer säsonger ska det verkligen inte bli!



Funderar på att ha detta på läpparna ikväll. Det var såå länge sedan jag hade röda läppar men det är ju jul fest så det känns passande 😘




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer