Inte ok!

Tack och lov för dagens teknik så att jag inte behöver missa allt gottigt från Sverige. Programmet Inte om följde jag maaaniskt och längtade till tisdagarna pga det! Innan det började visas och trailern kom ut blev jag överlycklig och helt lyrisk över programmet. Jag är en person som reflekterar väldigt mycket över hur vi människor beteer oss i olika situationer och sedan jag kom hem från USA sist så insåg jag verkligen hur olika Svenskar är från Amerikaner. Det är inte så att jag går runt och analyserar människor dagligen men om jag vill är jag nog rätt bra på det.
 
Om ni har missat 'Inte ok', se det, väldigt intressant.
 


Nu ska jag in till stan, och bara gå runt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer