I Las Vegas!

Helloo! 

Ja, jag har landat och ja jag är framme i Vegas. Men jag är så jet lagd, dvs är trött hela tiden och förkyld men det kommer gå över och jag är så glad att vara här. Sen det här med tidsskillnaden mellan mig och er, vi struntar i den och så bloggar jag helt enkelt efter hur tiden är här. 

Nu är klockan 11:40 här, har varit vaken sedan 4 i morse, yes ni läste rätt 4! Men jag vaknade då och kunde liksom inte somna om, så har bara legat kvar i sängen till för ett tag sedan. Idag tänkte jag gå till någon affär för att handla lite saker jag lämnade hemma. Har sökt på Google maps så jag hoppas jag hittar, den här staden är inte gjord för att gå runt i. 



Har fått en mobil att ha här, allt blir sååå mycket lättare då. Det är en iPhone 6 och jag gillar den verkligen, tummen upp på det med. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Hannah S.

Åh vad kul, vegas!

2014-12-02 @ 21:00:13
URL: http://hannahsj.blogg.se/