Himmelsk frukost

Åå vi gick och åt "frukost" i dag (klockan 3 på eftermiddagen). Har velat göra det länge. Ni vet på ett sådant där ställe som serverar typiskt frukost, som pannkakor, ägg o bacon och french toast. Vi åkte till ett ställe som låg i SLS vilket är ett hotel som från början är från LA. Menyn vad flera sidor med bara massa mumsig frukost. Det tog 30 minuter att välja men tillslut blev det pannkaka med vispgrädde, choklad och koskos. Det var himmelskt gott...men vem äter en hel sådan här jag lyckades inte ens äta 1/4 del. Till det valde jag att dricka grönt te, och de fick jag i en liten kanna så att jag själv fick ta hur mycket jag ville- de är lyx! 





Titta hur mycket jag fick.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: felicia

mums!

2014-12-29 @ 15:31:59
URL: http://feliciaholmgren.devote.se