Gott nytt år på er alla i Sverige!

Good morgon och gott nytt år på er! 

Tänk att idag är det sista dagen någonsin på 2014, och sista gången jag säger god morgon för detta år. Det är helt sjukt att det ska bli år 2015, kan liksom inte skriva det utan att det känns som att just året 2015 är lååångt in i framtiden, ni vet i en sådan här framtidsvärd. Men jag kanske inte har så fel när det kommer till det, vi lever ju faktiskt i lite av en framtidsvärd. Titta runt liksom vilka coola grejer det finns. 

Nog om det för just nu. Nu kanske ni tänker "men du har ju samma tröja som igår" och ja det är ju helt riktigt. För jag spraytanade mig igår och jag vill ha min på så länge som möjligt innan jag duschar, så jag ska duscha av den strax, efter jag ätit min frukost jag ska göra. Funderar på att göra havregrynsgröt och te till det, det tycker jag låter som en bra frukost till denna dag. 



Och sen är jag lite fläckig men det försvinner sen.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!! Jag hoppas verkligen ni får ett toppen firande, gör verkligen det bästa av situationen och no drama, ok?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer