Den magiska koppen med te

Som ni säkert vet är jag en stooor te älskare. Gott te har verkligen en plats i mitt hjärta, med mjölk och hunung. Så nu när jag säger att jag precis fick till en perfekt (!!) kopp te så kanske ni förstår lyckan. Hela min dag har blivit mycket bättre på grund av det. För er som inte är te människor och istället kanske kaffe människor så kan ni ju relatera den känslan när ni får till ett extra perfekt kaffe. Jag hade liksom precis rätt mängd av honung (blandade två olika för att de smakar inte lika dant och täcker att det blir godast så), vattnet var i rätt tempratur, te-påsen var i på sekunden rätt tid och mängden soya mjölk var perfekt. Smakerna av det goda teet blev helt annorlunda än var det var för några dagar sedan. Jag skulle ha gjort en rapport på allt så att jag kan få det lika rätt igen...

Nu när jag läser igenom det ovan, låter jag lite för besatt men jag ska avnjuta mitt te nu och ha en bra stund innan jag måste börja göra allt jag ska göra idag.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer