Bocka av min To-Do list

Det känns som att allting här tar 20 gånger längre tid än vad det gör hemma i Sverige. Jag skulle städa lite och organisera bland mina saker här...det tog typ 7 timmar. Jag skämtar inte! Men nu har jag det gjort och en sak är borta från min to-do list, en annan sak är att komma iväg till walmart (vilket är som en gigantisk Ica-maxi fast med mindre mat och mer saker), har ännu inte kommit dit trots att det varit planen varje dag sedan i måndags *suck*.  Men jag ska försöka komma dit på lördag mitt på dagen. Har en hel lista över saker jag ska köpa där. 

Men nu ska jag iväg på en liten promenad, ska gå till Caesars Palace (det är nog det kändaste hotellet här i Lad Vegas) och dess galleria för att kolla på ett par byxor. Har självklart på mig min nya jacka som jag Ä L S K A R! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer