Bio time i Town squar

Jag är nu i det här supermysiga kvarteret som jag pratade om här om dagen, Town squar heter det. Trodde först att det herr time squar men det låter ju väldigt lika och min dyslexi måste ha blandat ihop bokstäverna. Nåväl, jag har ätit middag, var inte så hungrig utan mer sugen på något så tog  pomesfrittes och när jag såg att de hade bearnässås på menyn var ju valet inte direkt svårt om jag även skulle ha det. Hittade även två par byxor som jag kan visa i morgon för jag tror jag ska sova när jag kommer tillbaka. 

Men nu är jag på bio, första gången på en Amrikansk bio och jag är liksom lite överdrivet taggad. Måste berätta om de sen för det är inget som hemma. Filmen jag ska se är en film jag verkligen velat se men trodde inte jag skulle få chansen för ens i januari då den kommer ut i Sverige men så såg jag att den visas här! Åh juste filmen är The theory of everything.


Hur mysigt ser inte detta ut, och med ett litet tåg som åker runt.


Kolla min mellanläsk...notera MELLAN!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer