Äntligen fredag

God morgon!
 
Även fast jag har helg alla dagar i veckan har ju inte resten av mina vänner och Stockholm det så det blir inte samma sak som en riktig helg. Är så glad över att det är fredag idag, Vet inte riktigt varför egentligen utan är bra det, jag ska inte göra något speciellt idag, förutom att gå och handla lite smink mm. Jag ska spara krafterna till i morgon då vi ska fira en kompis som fyllt år (är så taggad förr det, helt otroligt) och på söndag ska jag hem till min svägerska för att fira henne som också fyllt år nyligen!
 
Ska möta min kompis Elin lite senare så sa börja fixa mig så att jag slipper stressa sen (som jag på något sätt alltid behöver) och juste jag måste äta något också.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer