Veckor på Jensen

God morgon kära människor.

Måndag idag och det är en tidig vecka som väntas. Känns som det var länge sedan jag hade det...eller juste det var ju det, sist, alltså för 2 veckor sedan var jag ju sjuk, så det var 4 veckor sedan.
Tidiga veckor har jag alltid gillat mer för då slutar jag ca 12:30 varje dag och eftersom jag slutar så tidigt har jag mer tid att göra annat än när jag har sen vecka och slutar 17:00. Fast efter jullovet har jag haft svårt att komma upp på morgonen och sen dess har jag gillat sena veckor mer (då jag börjar ca 12:30). Tills idag då jag vaknade direkt när alarmet ringde, pigg och utvilad = super härligt!

Ps. Jeansens schema är inte så komplicerat som det låter.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer