Tiden har flugit iväg

God morgon!

Om jag ska vara ärlig har jag faktiskt lite ångest att det är lördag idag, för första gången i mitt liv, anledningen är att det är skola om två dagar och jag har inte gjort att jag tänkt göra under lovet. Tiden har bara flugit iväg! Så idag ska jag verkligen ta vara på tiden, efter frukosten ska jag till gymmet och träna mage och kondition, det är så skönt att gå dit på morgonen för det är inte lika mycket folk och då har jag fått det gjort. Sen tänkte jag ta kort till min nya design och fixa med den så att den förhoppningsvis blir klar i morgon. Jag ska även skriva lite mer personliga brev till att söka jobb, hittade lite mer intressanta. Lite senare ska jag förmodligen träffa någon/några av mina underbara vänner.

Jag igår



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer