Gårdagen med vänner

Som jag sa igår så var det väldigt osäker om jag skulle träffa några vänner eller inte men det blev i alla fall av. Jag mötte upp Johanna vid 22, ca 30 minuter efter så mötte vi mina två vänner Amir och Emre och gick hem till med. Först tog vi det bara lugnt och inte gjorde något speciellt men senare kollade vi på en film, skräckfilm och för typ första gången i mitt liv så blev jag inte rädd efter som jag alltid blir, ex när jag hade sätt Ringen så var ag rädd för den där tjejen i flera år efter det är nu min skräck för henne har släppt. Tillbaka till kvällen, vi hade det rikttigt kul och det var kul att träffa folk istället för att bara vara hemma och kolla på film själv som var mitt andra allternativ. De gick härifrån runt halv 3 och då gick jag och la mig, det är verkligen så skönt att ha folk hos sig eller att vara hos en kompis som bor nära för att man då kan somna, sova och vakna i sin egen säng. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer