Får mer gjort

God morgon!
 
Efter 7.5 timmars sömn vaknade jag klockan 07:30 idag. Varför ställer jag mig själv frågan för de dagar jag ska till skolan vaknar jag aldrig tidigt av mig själv men jag ser detta som någonting posetivt då jag inte sover bort hela dagen och kan få mer gjort. Idag ska jag plugga (mycket), gå till gymmet om jag hinner innan det stänger, sen ska jag fixa mig och ikväll får vi gäster hit.
 
 Bild från min instagram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: IDA - Skönhetsbloggen ♥

sv. Nej absolut inte :). Den första dagen/kvällen efter att du har spraytanat dig ska du ha på dig svarta löst sittande kläder, samt inte komma i kontakt med vatten på ca 8 timmar.

Jag har dock aldrig haft några problem med att det fläckar av sig :) Tycker du ska prova!

Svar: Okej, tack så mycket för svaret. Ska prova det då :)
Emma Ferb

2013-03-30 @ 10:16:54
URL: http://idasbeauty.se