En timme efter

God morgon och påskdag.

Idag så ska man ju ställa om klockan vilket jag helt hade glömt, eller rättare sagt jag när klockan ringde klockan 8:00 kändes det som att jag hade fått mycket mindre sömn än vad jag brukar. För i mitt huvud var ju klockan 7 och jag hade fått 6 timmars sömn, så jag ställde ett nytt alarm och somnade om och tänkte inte mer på det, sen när jag vakande igen kom jag på det. Men det är ju en ska jag inte förstår, idag fick jag 6,5 timmars sömn och jag är pigg nu och de dagar jag ska till skolan har jag sovit 8 timmar men är mycket tröttare! Nåväl det är ju bra att jag är pigg nu i alla fall.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Vendela Nilsson

sv. jo gott var det :)

2013-03-31 @ 17:11:35
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/